Operatiuni

Serviciile noastre de consultanta in operatiuni vin in intampinarea companiilor care doresc sa atinga un nivel ridicat de performanta, ajutandu-le sa isi eficientizeze activitatea de business.

Consultantii Ensight Management Consulting asista managementul la elaborarea si implementarea cu succes a unor procese de afaceri eficiente, care sa conduca la cresterea performantei intregii organizatii.

Avem capacitatea, experienta si expertiza necesare pentru a analiza intregul lant de valoare al companiei, de la achizitii si logistica pana la productie, distributie, marketing si vanzari. Consultantii nostri va sprijina la identificarea punctelor slabe din organizatie, oferind apoi solutii pentru optimizare.

Ensight detine una dintre cele mai puternice echipe de remodelare a proceselor de business (Business Process Redesign – BPR) din Romania. Am dus la bun sfarsit cateva zeci de proiecte de analiza si optimizare a proceselor din diverse arii de activitate, pentru motive precum reducerea costurilor, cresterea productivitatii, imbunatatirea calitatii procesului, optimizarea serviciilor pentru clienti sau cresterea satisfactiei clientilor.

Oferta de servicii

  • Gestiunea proceselor de afaceri:
    • Managementul proceselor (BPM) (arhitectura proceselor, organizarea si imbunatatirea continua a proceselor)
    • Redesignul proceselor de afaceri pentru reducerea costurilor/ cresterea productivitatii/ cresterea calitatii (folosind metodologia Lean Six Sigma si standardul BPM)
    • Cartografierea proceselor in pregatirea implementarii unor procese informatice sau a procedurilor de lucru (conform standardelor BPMN 2.0[1], EPC[2])
    • Gestiunea performantei proceselor (inclusiv stabilirea indicatorilor de performanta)
    • Elaborarea de proceduri si instructiuni de lucru
    • Analiza proceselor pentru elaborarea cerintelor functionale in vederea selectiei unor sisteme informatice
    • Cursuri de remodelare a proceselor de afaceri
    • Excelenta operationala
  • Optimizarea vanzarilor prin:
    • Definirea strategiei de vanzari
    • Segmentarea clientilor
    • Optimizarea portofoliului de produse si clienti
    • Eficientizarea fortei de vanzari
    • Definirea indicatorilor cheie de performanta si a tabloului de bord
    • Pregatirea implementarii sistemelor informatice (ex. CRM)
    • Managementul tranzitiei la noile sisteme informatice, inclusiv managementul schimbarii
  • Managementul relatiilor cu clientii
  • Managementul performantei functiei de marketing
  • Remodelarea si implementarea unor Lanturi de Achizitii si Logistica inalt performante
  • Optimizarea ciclului financiar prin:
    • Gestionarea eficienta a stocului
    • Revizuirea politicilor de creditare a pietei
    • O mai buna relationare cu furnizorii
  • Managementul flotei de autovehicule

Competente

  • Transformarea proceselor de afaceri (BPR)
  • Lean Six Sigma
  • Marketing & Vanzari
  • Optimizarea lantului de aprovizionare
  • Reducerea costurilor

[1] BPMN – Business Process Model and Notation – reprezentarea grafica standardizata a proceselor de afaceri

[2] EPC – Event-driven Process Chain – tip de diagrama folosita la modelarea proceselor de afaceri