Ne bucurăm să anunțăm pe cei 4 căștigători ai campaniei #Readmodel

Ebook Reader – Dna Cornelia Popa

Titlu de ebook – Dna Adina Aplugaritei

Titlu de ebook – Dna Irina Nitu

Titlu de ebook – Dna Antoaneta Virtea

Vă rugăm să ne contactați la adresa daniel.bujorean@ensight.ro pentru a intra în posesia premiului.

Mulțumim că sunteți un readmodel și că ați acceptat provocarea Ensight Management Consulting pentru promovarea lecturii. Campania s-a finalizat!

ebookUna dintre fotografii va câștiga, prin tragere la sorți, un eBook reader sau unul dintre titlurile de ebook din concurs.

*Campania se încheie la data de 3.06.2016. Regulamentul campaniei este disponibil mai jos. Participând la concurs acceptați condițiile și regulamentul de concurs.

CONDIȚII DE PARTICIPARE

Dacă te afli în una dintre cele 8 librării Cărturești parte din campanie, fă o fotografie cărții Ensight și dă-i Share pe Facebook împreună cu hashtag-ul #readmodel și numele cărții care te-a format. Intri automat în concurs* dacă respecți pașii și dai Like paginii de Facebook Ensight Management Consulting.

Dacă nu poți ajunge în librării, nu-i nicio problemă. Poți să participi la concurs printr-un Like la pagina de Facebook Ensight Management Consulting și comentând la postarea de campanie cu numele cărții care te-a format.

  • REGULAMENT – CAMPANIE PROMOTIONALA „READMODEL”

    15 Aprilie 2016

    SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR

     

    Campania de promovare „Readmodel” (denumita in cele ce urmeaza si „Campania Promotionala”/Campania de Promovare sau „Campania”) este organizata de catre Ensight Management Consulting, persoana juridica romana, cu sediul social in Bucuresti, Adresa: St. Uranus nr. 150 sector 5, Cladirea The Ark, inregistrat in registrul comertului cu numarul J40/11874/21/12/200 si CUI: RO13612761 (denumita in cele de mai jos si “Organizatorul”).

    Campania se va desfasura conform prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.

     

    SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

     

    Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, pe contul de Facebook “Ensight Management Consulting” si in 8 librarii Carturesti din tara.

     

    SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

     

    Campania se va desfasura incepand cu data de 1 mai 2016 si pana la data de 3 iunie 2016, ora 20.00.

     

    SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

     

    In cadrul CAMPANIEI DE PROMOVARE „ReadModel” este promovata pe contul “Ensight Management Consulting” aflat pe Facebook.com si avand linkul: https://www.facebook.com/ensight.management.consulting/

    • marca de notorietate publica „Ensight Management Consulting”.

     

    SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

     

    Campania de promovare “ReadModel” se desfasoara pe conturile Ensight Management Consulting. Original de pe site-ul Facebook.com, avand linkul https://www.facebook.com/ensight.management.consulting/ si in librariile Carturesti participante la campanie.

     

    Pentru a participa la campanie, vizitatorii librariilor Carturesti care sunt parte din campanie trebuie:

    Sa devina fani ai paginii Ensight Management Consulting https://www.facebook.com/ensight.management.consulting/ sa dea Share pe Facebook o fotografie cu cartea promotionala din librariile Carturesti si sa mentioneze hashtag-ul #readmodel.

    Pentru a participa la campanie, utilizatorii Facebook.com trebuie:

    Sa dea Like la pagina Ensight Management Consulting de pe Facebook https://www.facebook.com/ensight.management.consulting/ si sa comenteze la postarea de campanie cu numele cartii care i-au format. Sa fie cetateni romani cu rezidenta pe teritoriul Romaniei

    Indiferent de forma de participare la campanie, participantii sunt obligati:

    Sa aiba varsta minim 18 ani.

    Sa fie fani ai paginii Ensight Management Consulting la momentul tragerii la sorti.

    Alte clarificari

    Nu vor fi valide orice alte comentarii care nu respecta cerinta campaniei sau care folosesc cuvinte denigratorii, rasiste sau xenofobe.

    Nu vor fi valide orice alte fotografii care nu respecta cerinta campaniei de a fotografia cartea care promoveaza campania sau fotografiile care exprima gesturi obscene, denigratorii, rasiste sau xenofobe.

    Nu vor fi valide fotografii care nu sunt facute publice pe timeline-ul participantilor

    Organizatorii campaniei isi revendica dreptul de a elimina orice participant care nu respecta regulamentul de campanie sau daca considera ca participarea lor nu respecta regulile de conduita morala.

     

    SECTIUNEA 6. DESFASURAREA CAMPANIEI

     

    Pe site-ul www.ensight.ro la pagina dedicata campaniei, va fi publicat regulamentul complet al acestei campanii. Cei care doresc sa se inscrie trebuie sa urmeze pasii prevazuti la Sectiunea 5 si sa indeplineasca toate conditiile de la Sectiunea 8 a prezentului Regulament.

     

    Pentru a se putea inscrie, participantul trebuie sa beneficieze de un cont de Facebook valid (cu o activitate constanta in ultima luna). Daca un participant este posesorul mai multor conturi separate de Facebook, acesta se va putea inscrie in concurs o singura data.

     

    Persoanele care vor participa la finala acestui concurs vor fi alese dupa urmatorul alogoritm: castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti interna.

     

    Un participant se poate inscrie o singura data in Campanie. Chiar daca participantul comenteaza de mai multe ori la postarea de concurs sau da share de mai multe ori la o fotografie cu cartea in librariile Carturesti, numele acestuia va fi introdus o singura data in tragerea la sorti.

     

    SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

     

    In cadrul acestei campanii, cele trei (3) premii puse in joc consta:

    – un ebook reader in valoare de pana la 600 ron (inclus TVA)

    – 3 ebook-uri in valoare de pana la 100 RON (incl. TVA),

     

    In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor enumerate prin contravaloarea acestora in bani si/sau in alte obiecte, dupa cum nu este permisa, in nicio situatie, cedarea premiului castigat catre unul sau mai multi terti.

     

    In privinta premiului oferit in cadrul Campaniei de Promovare „ReadModel”, din momentul semnarii procesului verbal dintre Organizator si Castigator (document prin care se transfera proprietatea si posesia premiului, in mod efectiv), toate riscurile legate de proprietatea si/sau posesia premiului se transfera la Castigator.

     

    Premiul va fi acordat Castigatorului sub conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

     

    SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

     

    Pot participa la Campania de Promovare “ReadModel” in sensul ca pot avea calitatea de Castigator al premiilor oferite in cadrul acesteia, toate persoanele fizice care au implinit varsta de 18 ani si nu depasesc varsta de 28 de ani.

     

    Prin exceptie de la cele mai sus prevazute, nu pot participa salariatii Organizatorului Ensight Management Consulting si/sau ai societatilor afiliate acesteia. De asemenea, nu pot participa la Campania de Promovare “ReadModel” asociatii-persoane fizice ai societatii comerciale sus-mentionate.

    Prin participarea la Campania de Promovare „ReadModel”, Participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acestora, participarea la aceasta Campanie de Promovare implicand obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

     

    SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

     

    In cazul premiului oferit Organizatorul are obligatia ca, la o saptamana de la intrarea Castigatorului in proprietatea si posesia premiului, sa achite taxele si impozitele aferente conform cu Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. In mod obligatoriu, Impozitul va fi virat de Organizator la bugetul de stat.

     

    Daca suma de 700 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul acordarii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

    Orice alte obligatii de natura fiscala si/sau de orice alta natura in legatura cu premiile acordate in Campania de Promovare „ReadModel”, cad si raman in sarcina exclusiva a castigatorului.

     

    SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

     

    Castigatorii Campaniei vor fi anuntati pe site-ul www.ensight.ro si pe contul de Facebook al organizatorului, aflat la linkul https://www.facebook.com/ensight.management.consulting/ , urmand ca, ulterior, sa semneze cu Organizatorul Campaniei un Proces verbal de primire in proprietate si posesie a premiului.

     

    Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorii prin mail sau prin intermediul retelei de socializare Facebook, in minimum 5 zile lucratoare de la data anuntarii castigatorilor pe pagina de Facebook Ensight Management Consulting. Daca Organizatorul nu primeste raspuns din partea castigatorilor in termen de 3 zile de la contactarea acestora, atunci se va organiza o noua tragere la sorti sau se va alege un nou castigator.

     

    Premiile campaniei sunt acordate numai dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.

     

    Daca persoanele desemnate castigatoare sunt din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul Organizatorului: Bucuresti Strada Uranus nr. 150 Et.2 si/sau in fata notarului public, dupa caz, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 30 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.

     

    Daca persoanele castigatoare au domiciliul in alt oras/localitate decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi prin intermediul unei firme de curierat in minim 5 zile lucratoare si maxim 30 de zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei catre adresa semnalata de catre castigator.

    Nu vom putea face livrarea prin curier decat la o adresa postala din Romania.

     

    SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

     

    Organizatorul nu are ca scop strangerea si utilizarea datelor cu caracter personal in cadrul acestei campanii.

    Prin participarea la acesta Campanie, fiecare Participant isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la:

    – colectarea si prelucrarea de catre Organizator a informatiilor privind contul personal de Facebook, a adresei de email pe care acesta este inregistrat si a numarului de telefon oferit in cazul castigarii concursului. Castigatorul isi da de asemenea acordul sa furnizeze date cum ar fi, dar fara a se limita la: nume/prenume, CNP, adresa, nr. si seria act de identitate, etc. si a transmiterii acestora catre Organizator in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament.

    – stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate, respectiv: reclama, marketing si publicitate.

    – folosirea fotografiilor popularizate ca parte din campanie pentru materialele de promovare proprii si distribuirea lor pe paginile web si conturile de pe retelele sociale detinute de Organizator. Participantul își cesioneaza toate drepturile de autor pentru fotografiile inscrise in concurs conform regulamentului de concurs.

    Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Castigatorului, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatia de confidentialitate.

     

    Participantii au dreptul sa refuze, in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele pe care le-au furnizat in legatura cu participarea la campanie sa fie prelucrate in scop de marketing direct sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucarii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

     

    Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (cu modificarile si completarile ulterioare), dreptul de informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

     

    SECTIUNEA 11. LITIGII

     

    Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

    In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

    In cazul in care pretentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

    Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

    Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

    Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

    Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

     

    SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

     

    Campania de promovare „ReadModel”, va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe contul Ensight Management Consulting aflat pe site-ul www.facebook.com, avand linkul https://www.facebook.com/ensight.management.consulting/

     

    SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

     

    Regulamentul campaniei este disponibil si vizibil pe site-ul www.ensight.ro la pagina dedicata campaniei.

     

    Participarea la aceasta campanie implica acceptarea irevocabila si neconditionata a prevederilor prezentului Regulament si obligativitatea respectarii acestora.

    Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe contul Ensight Management Consulting aflat pe site-ul www.facebook.com, avand linkul https://www.facebook.com/ensight.management.consulting/

    Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2 (doua) momente: a) la publicarea pe site a Regulamentului modificat; b) la prima anuntare pe wall-ul contului Ensight Management Consulting.

  •  

    Cărtureşti Braşov

    Adresa:

    Piaţa Sfatului, nr 20 [Mureşenilor spre Schei]

    Contact:

    Tel. / Fax: 0368.40.90.15

    e-mail: librarie.brasov@carturesti.net

    Program:

    Luni – Sâmbătă: 10:00 – 21:00

    Duminică: 10:00 – 19:00

     

    Cărtureşti Iaşi: Palas

    Adresa:

    Palas Mall

    Str Stefan cel Mare si Sfant nr 1 A

    Contact:

    Tel.: 0734.554.439

    e-mail: librarie.palasiasi@carturesti.net
    Program:
    Luni – Duminică: 10:00 – 22:00

     

    Cărtureşti Timişoara – Iulius Mall

    Adresa:

    Str. Demetriade nr. 1, extinderea Iulius Mall – etaj 1, Timişoara

    Contact:

    Tel.: 0356.45.98.55 / 0732.003.007

    e-mail: librarie.iuliustimisoara@carturesti.net

    Program:

    Luni – Duminică: 10:00 – 22:00

     

    Cărtureşti Cluj

    Adresa:

    Str. Al. Vaida-Voievod nr. 53 – 55, Iulius Mall, parter, Cluj

    Contact:

    Tel.: 0732.003.008

    e-mail: librarie.cluj@carturesti.net

    Program:

    Luni – Duminică: 10:00 – 22:00

     

    Bucureşti: Cărtureşti Nord

    Adresa:

    Băneasa Shopping City etaj 1

    Şoseaua Bucureşti – Ploieşti 42D

    Contact:
    Tel.: 0734.55.44.45

    e-mail: librarie.baneasa@carturesti.net

    Program:

    Luni – Duminică: 10:00 – 22:00

    Bucureşti: Cărturești Pantelimon

    Adresa:

    Pierre de Coubertin nr. 3-5, lângă Arena Națională, Bucureşti, Mega Mall, etajul 1

    Contact:

    Tel.: 072 88 28 923

    e-mail: carturesti.megamall@carturesti.net
    Program:

    Luni-Duminică: 10:00 – 22:00

    Bucureşti: Cărtureşti Carusel

    Adresa:

    Strada Lipscani, nr. 55, Centrul Istoric, București

    Contact:

    Tel.: 072 88 28 922

    e-mail: carusel@carturesti.net

    Program:
    Luni-Duminică: 10:00 – 24:00

     

    Bucureşti: Cărtureşti Verona

    Adresa:

    Str. Arthur Verona 13-15, Sector 1, Bucureşti
    Contact:

    Tel.: 021.317.34.59

    e-mail: librarie.verona@carturesti.net

    Program:

    Luni – Duminică: 10:00 – 22:00