Strategie

Ensight sustine companii din diferite industrii in dezvoltarea si implementarea strategiilor. Firma noastra orienteaza si face companiile capabile de a identifica surse de crestere a profitabilitatii, de a repozitiona afacerile pentru viitor si de a-si intari avantajele competitive. Facilitam o puternica crestere organica si oferim asistenta in cazul unei fuziuni sau achizitii.

Oferim sprijin tuturor tipurilor de companii, de la afacerile proaspat intrate pe piata, pana la lideri cu vechime in domeniu si elaboram strategii de succes atat la nivel de corporatie cat si pentru divizii.

De la analiza de piata, proiectarea viitorului afacerii, stabilirea obiectivelor companiei, pana la modelarea procesului de transformare, pregatim fiecare pas cu grija, stabilind actiunile, instrumentele si indicatorii care sa genereze succesul.

Strategie

  • Revizuirea strategiei
  • Definirea viziunii companiei
  • Strategii corporative
  • Strategii de brand si de marketing
  • Studii de piata

Transformare

  • Repozitionarea afacerii
  • Design-ul transformarii si plan de afaceri
  • Restructurare si optimizare de costuri
  • Reorganizare
  • Crearea de valoare pentru companie

Fuziuni si achizitii

  • Verificare prealabila si evaluari de companie
  • Structurare si suport inainte de incheierea afacerii
  • Integrare post fuziune

Proiecte de succes

Strategie

BRD Asigurari de Viata este o societate membra a BRD – Groupe Société Générale, al carei obiect de activitate este administrarea politelor de asigurare. Inaugurata in 2009, BRD Asigurari de Viata opereaza conform modelului de afaceri banc assurance, intarind sinergiile existente intre diferitele linii de activitate ale BRD Groupe Société Générale.

La inceputul anului 2014, BRD Asigurari de Viata a identificat nevoia de a-si organiza arhiva fizica si electronica conform bunelor practici relevante in materie de gestiune de documente si cerintelor legale privind arhivarea.

Ensight Management Consulting a fost selectata pentru a asista in definirea unui nou concept de servicii de gestiune a documentelor si pentru a elabora o procedura de arhivare actualizata, cu accent pe rolurile si responsabilitatile din organizatie.

Proiectul a vizat urmatoarele aspecte:

  • Intelegerea nevoilor curente de gestiune documente si dinamica potentiala pentru urmatorii 3-5 ani
  • Optimizarea procesului de gestionare a documentelor si rolurile si responsabilitatile relevante in organizatie
  • Catografierea proceselor viitoare de arhivare (incluzand KPI si RACI)
  • Evaluarea oportunitatilor de implementare de servicii de gestiune a documentelor prin analiza de scenarii
  • Dezvoltarea procedurii de arhivare, in conformitate cu procesele de arhivare nou definite

Proiectul de definire a unui nou cadru operational pentru servicii de arhivare a oferit rezultate concrete clientului incluzand cadrul procedural pentru arhivare : Cartografiere BPM a proceselor viitoare de arhivare, matrice RACI, in concordanta cu procesele nou definite, nomenclator de documente reorganizat si indicatori cheie de performanta pentru activitatile specifice arhivarii.